Avisu Septiembre 2020: aquellos usuarios que estén rexistraos y no puedan entrar en la su cuenta, que se pongan en contactu con nosotros en [email protected] x

¡BIENVENÍU A LOS FOROS DE LLASTRES, Invitado! Somos la primera comunidad llastrina que se formó en internet, allá por 1998. Puedes registrate de forma gratuita y empezar a debatir, estamos encantados de que formes parte de esta comunidad Smile x

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

De gochos, homes y otres coses
#1

Roxina: Agora resulta que somos bien paecíos a los gochos. Esa debe de ser la esplicación del porqué delles persones son tan puerques.

Xuan: Non Roxina nun ye por eso.
Va unos díes oyí dicir a un científicu que'l ser humanu tenía'l ADN casi como los gochos pero que yéramos más plásticos; ye decir, más guapos. Pero non te quepa dulda de que dacuando hai dalgunu que de verdá se paez a un gochu.
El mio güelu siempres cuntaba una hestoria que-y facía muncha gracia y agora entiendo'l porqué la Guardia Civil nun reparó na diferencia: Resulta qu'en tiempos del estraperlu un paisanu teniá que llevar un gochu de Trubia a Grau y nun se-y asocedió otra cosa que vistir al gochu con una chaqueta, pone-y un sombreru y unes gafes de sol y sentalo na carroceta nel llau del copilotu. Una pareya de la Guardia Civil dio-y l'altu y pidió-y la documentación.Una vegada revisada dexó-y colar. Unu de los guardias civiles díxo-y al otru: ¿Visti que feu yera'l que diba al llau? Paecía un gochu.

Roxina: Pos que que quies que te diga, a mi estes coses nun me facen gracia. Pasámonos un pocu. Una vegada oyí cuntar a los mios vieyos que nun pueblu remotu yeren más brutos qu'un aráu y que'l cura tenía grandes dificultaes por que lu entendieren cuando-yos falaba de la misericordia de Dios, de cómo Dios quier a los homes, que siempres ye fiel y ta dispuestu a perdonar.Asocedióse-y convidar a otru cura (al paecer con más pedagoxía) pa dar nel pueblu una especie de "misión" y púnxolu al corriente de toles sos dificultaes. Llegáu'l día'l cura pedagogu empezó esplicando que al igual que d'un gochu puede aprovechase tou, Dios yera como un gochu del que podía aprovechase tou pal bien de les almes.Aquellos brutos entendieron perfectamente lo que se-yos quería trasmitir anque por muncha pedagoxía que tuviera el pedagogu nun sé yo si él yera más brutu que los del pueblu. Yá nun tenemos respetu por nada y non te digo cuando falamos del Gobiernu: ye igual que sía d'un signu que d'otru, ponemoslu a parir.
Hai que falar con un pocu de respetu.

Xuan: Lleves razón Roxina,yá sabes que tuvi esti día en Xixón y nun chigre había un cartelu que dicía:

NESTES NAVIDAES EL GOBIERNU RECUERDA
Si fumes,a la puta cai
Si bebes,ensin puntos
Si cuerres, a la cárcel
Si yes gordu, a réxime
Les corríes, ensin toros
La comida , ensin colesterol
El sexu, con preservativu

SOLO GOBERNEMOS PENSANDO EN DATE POL CULU, QUE POR ESO LO LLEGALICEMOS

Pero bonu, la ciencia ye la ciencia y yo namás quería falate de gochos.

Roxina: Pos paez que lo consiguisti.Agora calla un pocu y déxame ver "Amar en tiempos revueltos"
#2

Estimada Roxina, si los gobiernos fueren como el cura pedagogu en la arenga, podemos estar seguros que nadie los criticaba, pero es que muchos de estos gobernantes deben tener un ADN muy distintu al de los gochos; creo que son más bien de otru planeta.

:meparto::meparto::meparto:

Otru cartelín más:

[Imagen: 374047_482675778431268_809688663_n.jpg]
#3

Roxina: Queríu Hazas, toi d'alcuerdu en que se critique al Gobiernu.Tener un pensamientu críticu respectu al Poder ye bien sanu, pero les radicalizaciones nun me gusten y el el mió Xuan paezme que pol influxu de los amigos del chigre ta radicalizándose. Hai un tal Xuacu qu'aprovecha cualquier ocasión ,venga o non a cuentu, pa meter el deu nel güeyu de los demás, y nun iguar nada salvu enmierdar más les coses.Yo dígo-y a Xuan que'l tal Xuacu paez el camareru de “entre zopa y zopa”

(Me explico en castellano: Comida familiar en un restaurante. Piden sopa de primero. Cuando llega el camarero con la sopera observan que trae el dedo gordo de la mano derecha metido en la sopa. El cabeza de familia le recrimina esa conducta y el camarero responde “ Eg que me se ha hinshao er deo y er médico me dice de metel-lo en argo caliente”. El padre de familia muy cabreado le dice:
¿ Y por qué no lo mete en el culo ?
El camarero contesta: “ Ya lo hago entre zopa y zopa”). Este es Xuacu.


Que tolos que se quexen de cutio cavilguen con esto que me dio una amiga:


“Si pudiéramos amenorgar la población de la Tierra a un pueblu d'esactamente 100
habitantes, calteniendo toles proporciones y estadístiques
esistentes, seria daqué como lo siguiente:


Habría:

57 Asiáticos
21 Europeos
14 del Hemisferiu Occidental, Norte y Sur
8 Africanos

52 serien muyeres
48 serien homes

70 serien non cristianos
30 serien cristianos

70 serien non blancos
30 serien blancos

89 serien heterosexuales
11 serien homosexuales (reconocíos)

6 persones tendríen el 59% de tola riqueza del mundu y los 6
serien de los Estaos Xuníos.

80 viviríen en chabolos
70 nun sabríen lleer
50 sufriríen malnutrición
1 taría a puntu de morrer; 1 taría a puntu de nacer
1 (si, solo 1) tendría educación universitaria
1 tendría ordenador

Cuando se considera'l mundu dende una perspectiva estruyida, la necesidá d'aceptación,
comprensión y educación resulta claramente aparente ...
¿o non?

Tamién tendríamos de sopesar lo siguiente ...

Si te llevantasti esta mañana más sanu qu'enfermu ...
tienes más suerte que'l millón de persones que nun pasaren d'esta selmana.
Si nunca esperimentasti'l peligru de la guerra, la soledá del encarcelamientu, l'agonía de la tortura o'l dolor de la fame ...
estes meyor que 500 millones de persones.

Si puedes dir a la ilesia (sinagoga, mezquita, templu, ...) ensin mieu de ser
acosáu, arrestáu, torturáu o asesináu ...
yes mas afortunáu que 3.000 millones de persones nel mundu.

Si tienes comida na nevera, lleves ropa y tienes un sitiu pa dormir
...
yes mas ricu qu'el 75% de les persones del mundu.

Si tienes dineru nel bancu, na to cartera y sueltu enriba de dalgún
mueble ...
yes parte del 8% de persones mas riques d'esti mundu.

Si los tos padres entá viven y tán inda casaos yes un casu bien, bien
raru, inclusive nel mundu Occidental.

Si puedes lleer esti mensaxe, tienes la doble bendición de tener daquién
que piensa en ti y amás estes meyor qu'unos 2.000 millones
de persones que nun saben lleer.

Daquién dixo una vegada: lo que vien vase.

Trabaya como si nun precisares el dineru.
Ama como si nunca fueres mancáu.
Baila como si naide te reparara.
Canta como si naide tuviera escuchando.
Vive como si'l Cielu fuera la Tierra.”


Y yo añedo: Y dexa de tocar les gónades tando tol día quexándote



Xuan: Xingar Roxina, cómo tas güei. Creía que non te enterabes de nada y paeces un políticu.
#4

Roxina, ta muy bien traíu esi documentu estasdísticu. Ye como lo de aquel paisano, probe, probre, probre sin na. ¿Non te acuerdes que comía los "artos" que otru probre, muy probe, pero menos, había arrojáu?

Qué solución hay pa esto, Roxina, cuando somos probes en un mundu ricu y somos multimillonarios, dentro de la nuestra probeza, en un mundu probe; y llegamos a ser hasta príncipes del firmamento con nuestra probeza, cuando vemos desde les altures como se arrastren buscando un mendrugu de cagada de mosca.

Si no está en nosotros, aislados, alienados, sin sesu ni conocimientu, poder decir: "¡¡¡¡Flashhhhhhhhhh, Se acabó la miseria!!! ¿Qué nos queda, Roxina, pa cambiar esti mundu? Quédamos saber que todos somos seres humanos, que tenemos que sentir al otru que está infinitamente peor que nosotros, que hay que tener mucha empatía pa poder ver más allá de les nuestres necesidades y que hay que levantar la voz y dar a la tecla contra todo aquello que facilita que exista esi mundu tan terrorista contra el DERECHU DE VIVIR TODA LA HUMANIDAD CON DIGNIDAD.

Roxina, creo que la mayor falta de respetu está en esos magnates o mangantes del mundu que dicen arreglalu, que tienen ostentosos y muy protocolarios almuerzos de trabajo donde se aprueban cómo subir más a los poderosos enterrando a los olvidados.

Yo sé que tú, Roxina, vienes a decir aquello que yo ya dije fai muchos años: "Hay muchu charrán de chigre que non diz una verdá, y encima dexa la baba en el vasu los demás". Esos poca esperanza dan pa el cambiu planetariu. Pero bueno, si por lo menos sintieran lo que dicen desde el punto de vista de quitar a los ricos pa sacar de la miseria a los probes, probes, probes, que son la mayoría del mundu, puede admitise la gochería andante; pero si ye pensando en uno na más, entonces así no hay quien cambie esti desfase tan desfasáu.




Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)